
Aquesta ha estat l'última resposta a les meves queixes. Aproximadament el mateix de sempre: bones paraules i cap fet. Evidentment, cap al·lusió a la devolució dels diners. I anar fent.
Benvolguda Sra.XXXX,
En relació al seu escrit, volem informar-li que el nostre primer objectiu és donar un bon servei als usuaris amb eficŕcia i un bon tracte personal, encara que entenem que en aquest cas no s'ha aconseguit plenament.
Volem comunicar-li que hem traspassat el seu comunicat al departament corresponent per a quč resolguin la seva incidčncia..
Comunicar-li que en la major brevetat possible ens posarem en contacte novament amb vostč,per a informar-li mes concretament de la seva incidčncia.
Lamentem les molčsties que aquest fet li hagi pogut ocasionar, tot restant a la seva disposició i agraint-li la comunicació que ens ha realitzat ja que ens ajuda a millorar la qualitat del nostre servei.
Rebi una cordial salutació,
Atenció al Client de Bicing
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada