Avui he rebut un e-mail de resposta a la queixa que vaig plantejar al web de Bicing per la segona incidència. És idèntic que el que feia públic el Sr. Vizcaíno al seu blog "El senyor de les muntanyes".
Reconeixen que l'objectiu de donar bon servei als usuaris no s'ha aconseguit plenament en el cas que els denunciava, però ells ja m'han fet pagar més de 80 euros per error i no diuen res de tornar-me'ls...
Aquí tenim el missatge que m'han enviat a mi i que deuen enviar a tothom que es queixa, sigui quina sigui la queixa:
Benvolguda Sra. XXX,
En relació a la incidència que ens comunica, volem informar-li que el nostre primer objectiu és precisament, donar un bon servei als usuaris, amb eficàcia i un bon tracte personal. Entenem que, en el cas que ens comenta, aquest objectiu no s'ha aconseguit plenament.
Ens complau comunicar-li, que hem traspassat la seva queixa als responsables del departament corresponent, per a què emprenguin les mesures adients.
Lamentem les molèsties que aquest fet li hagi pogut ocasionar, agraint-li la queixa realitzada, ja que ens ajuda a millorar la qualitat del nostre servei.
Rebi una cordial salutació,
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada